Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Barka Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zapytanie ofertowe na wycinkę drzew dla "BARKA" Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim.
Data utworzenia
2021-01-20
Obowiązujący
2021-01-29 -
Opis

,,BARKA’’ Dom Pomocy Społecznej                                   Janów Lubelski, dn. 20.01.2021 roku.

im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim

ul. Wiejska 12, 23-300 Janów Lubelski

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr DPS.Gos.2601.1.2021

(niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych)

 

 

I. Zamawiający: Powiat Janowski, ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, NIP: 8621525217 - ,,BARKA’’ Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim, ul. Wiejska 12, 23-300 Janów Lubelski.

 

II. Przedmiot i zakres zapytania ofertowego:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka 3 sztuk drzew z gatunku świerk oraz zagospodarowanie uzyskanego w ten sposób drewna.

Wszystkie drzewa są usytuowane na działce o nr geodezyjnym 3173/1, położonej
w obrębie ewidencyjnym Janów Lubelski Czwarty, stanowiącej własność Powiatu Janowskiego będącej w trwałym zarządzie ,,BARKA’’ Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim, ul. Wiejska 12, 23-300 Janów Lubelski.

Obwody drzew podane są w załączniku nr 1 do ogłoszenia.

Miąższość drewna oferowanych drzew wynosi ogółem 1,37 m3, w tym drewna użytkowego 0,52 m3 oraz drewna opałowego 0,85m3.

2. Kupujący wycina drzewa nie wyżej niż na wysokości 5 cm od gruntu.

3. Pnie ze wszystkich 3 sztuk drzew należy wykarczować i usunąć z terenu działki
nr 3173/1.

4. Kupujący jest zobowiązany uporządkować miejsca po wycince wszystkich 3 sztuk drzew z dłużyc i gałęzi.

5. Sprzedający odstępuje od konieczności wniesienia wadium.

6. Wartość pozyskanego drzewa wynosi:

a) dla 0,85 m3 drewna opałowego: 55,25 zł + 23% VAT = 67,95 zł.

b) dla 0,52 m3 drewna użytkowego: 83,20 + 23% VAT = 102,33 zł.

7. W czasie wykonywania prac wycinkowo-porządkowych Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne naruszenia przepisów ppoż i bhp.

 

III. Termin realizacji zamówienia:

 

Od dnia zawarcia umowy do dnia 18 luty 2021 roku.

IV. Istotne warunki zamówienia:

 1. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

2. Wykaz dokumentów jakie wykonawca ma dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  • wypełniony formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
  • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
  • wykaz osób przewidzianych do wykonywania wycinki wraz z kserokopiami uprawnień, zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego,
  • parafowany wzór umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

 

V. Kryterium oceny:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium najniższej oceny brutto za usługę.

 

VI. Sposób obliczania ceny, przygotowania oferty:

  1. Oferta ma być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
  2. Kupujący przedłożyć może tylko jedną ofertę.
  3. Kupujący przed opracowaniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie polegającej na sprawdzeniu ilościowym i jakościowym drzew oferowanych do wycinki (wskazanych w załączniku nr 1 do ogłoszenia) oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  4. Cenę należy ustalić na podstawie własnej kalkulacji (po odjęciu wartości drewna które Wykonawca pozyska w ramach wycinki, w wysokości nie mniejszej niż określona w punkcie II ppkt 6 niniejszego zapytania), biorąc pod uwagę całościowy przedmiot zamówienia.
  5. Przy ustaleniu ceny oferowanej usługi należy uwzględnić:
  • zapewnienie przestrzegania, w miejscach wycinki drzew, zasad BHP oraz bezpieczeństwa mieszkańców i osób znajdujących się w pobliżu,
  • wycięcie drzew i uprzątnięcie działki z dłużyc i gałęzi,
  • wycięcie drzew przy istniejących utrudnieniach terenowych,
  • karczunek pniaków po wyciętych drzewach i ich usuniecie z terenu działki,
  • wszystkie inne nieprzewidziane koszty związane z pozyskaniem drewna.
  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej wg. załączonego wzoru. W ofercie należy podać cenę netto, stawkę/kwotę podatku (VAT) i cenę brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Oferenta oraz napis: „Zapytanie ofertowe – Wycinka drzew – nie otwierać przed dniem 01.2021 roku do godziny 10:00”.

 

VII. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 29.01.2021 roku do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w ,,BARKA’’ Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim, ul. Wiejska 12 (sekretariat), 23-300 Janów Lubelski.

 

VIII. Informacje dodatkowe:

  1. W celu uzyskania bliższych informacji należy zgłosić się do Kierownika Działu Gospodarczego Pana Józefa Mazura.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.01.2021 roku o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego (sekretariat).
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

 

Załączniki:

 

Załącznik nr 1 – Wykaz drzew (ilość, gatunek i lokalizacja).

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.

Załącznik nr 3 – Oświadczenie.

Załącznik nr 4 – Wykaz osób.

Załącznik nr 5 – Wzór umowy.                                                                                          

                                                                                                              Dyrektor

mgr Mariola Surtel

Załączniki
docx pobrano: 10 razy
docx pobrano: 4 razy
docx pobrano: 5 razy
doc pobrano: 4 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mazur Józef
Dodano do BIP dnia: 2021-01-20 12:57:44