Biuletyn Informacji Publicznej

Barka Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zapytanie ofertowe na dostawę niezbędnego sprzętu dla „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” nr POWR.02.08.00-00-0108/20
Data utworzenia
2020-08-28
Obowiązujący
2020-08-28 - 2020-09-07
Opis

 

 Janów Lubelski, dnia 28 sierpnia 2020 r.

Nr sprawy: DPS.Gos.1.10.2020

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Dostawa niezbędnego sprzętu dla „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
w Janowie Lubelskim w ramach projektu pn. „
Wsparcie działań związanych
z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” nr POWR.02.08.00-00-0108/20

 

Projekt współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,
w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki
i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.

 

Zamówienie realizowane na podstawie art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374,
z późn. zm.), w związku z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r.
w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 491, ze zm.) - w celu podjęcia działań związanych ze zwalczaniem zakażenia, zapobieganiem rozprzestrzenianiu się, profilaktyką oraz zwalczaniem skutków choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS-CoV-2.

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Powiat Janowski siedziba: ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski

NIP 862-15-25-217

REGON 830409206

Odbiorcą usługi jest

„BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim

ul. Wiejska 12, 23-300 Janów Lubelski

Nr telefonu 15 87 20 824

Nr faxu 15 87 20 824 w. 103,

Adres e-mail: dpsjanow@wp.pl

Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek w godz. 7.00 – 15.00.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niezbędnego sprzętu dla „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim w ramach projektu
    pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” nr: POWR.02.08.00-00-0108/20
  2. Przedmiot zamówienia został podzielony na  części:

1)   Część I          – ciśnieniomierz, dozownik, inhalator, lampa bakteriobójcza, parawan, pulsoksymetr, stojak na kroplówki, termometr, ssak, kołdra, poduszka;

2)   Część II        – generator ozonu, koncentrator tlenu;

3)   Część III       – łóżko z szufladą, łóżko rehabilitacyjne, materac p/odleżynowy;

4)   Część IV       – podnośnik transportowo-kąpielowy, podnośnik wannowy, stacja dezynfekująco –kontrolna, wózek transportowo-kąpielowy;.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na swój koszt na adres Odbiorcy usługi. Dostawa będzie zrealizowana w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od godz. 7.00 do 15.00.
  3. Zamawiający zastrzega skorzystanie z prawa opcji polegającego na możliwości zlecenia dodatkowej dostawy asortymentu zawartego w Formularzu ofertowym. Zasady prawa opcji:

1)   wartość dodatkowych dostaw nie może przekroczyć 30% wartości każdej z części;

2)   ceny jednostkowe brutto towarów zamawianych na podstawie prawa opcji muszą być zgodne z cenami podanymi w Formularzu ofertowym;

3)   termin skorzystania z prawa opcji do dnia 30 września 2020 r.;

4)   wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku braku dodatkowych zamówień w ramach prawa opcji.

 

III. Termin realizacji zamówienia:

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 10 dni od podpisania umowy.
  2. W trakcie odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury.

 

IV. Zakres wykluczenia podmiotów powiązanych osobowo lub kapitałowo
z Beneficjentem (Zamawiającym):

Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowy rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:

-        uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

-        posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

-        pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

-        pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

W celu wykazania braku powiązań Wykonawca składa oświadczanie o braku ww. powiązań zawarte w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

V. Opis kryteriów Zamawiającego będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny

 

Cena oferty 100% (max 100 pkt) dla każdej z części oddzielnie.

Kryterium oceny ofert stanowić będzie najniższa cena zaproponowana przez oferenta
w danej części.

 

Liczba punktów w kryterium cena będzie obliczona na podstawie następującego wzoru:

 

najniższa zaoferowana cena

C = ------------------------------------------------------- x 100

     cena oferty badanej

 

W kryterium cena Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt w każdej z części.

 

VI. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
  3. Wykonawcy nie mogą korzystać z usług podwykonawców bez zgody Zamawiającego.
  4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
  5. Oferta musi być podpisana zgodnie z art. 78 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz.1145) czyli musi być opatrzona własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej. Podpis musi być czytelny, pozwalający na identyfikację osoby podpisującej ofertę. Obok złożonego nieczytelnego podpisu powinna być przystawiona pieczątka zawierająca imię i nazwisko osoby podpisującej ofertę. W sytuacji, gdy Wykonawca nie posiada pieczątki imiennej, powinien na dokumentach złożyć własnoręczny podpis, z którego jednoznacznie wynika brzmienie imienia i nazwiska umożliwiające identyfikację osoby składającej podpis.
  6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Osoba/osoby udzielająca/udzielające pełnomocnictwa musi/muszą figurować
    w aktualnym opisie
    z Krajowego Rejestru Sądowego lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
  7. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez zobowiązane osoby.
  8. Wzory dokumentów (załączniki) dołączone do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty.
  9. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w załączniku nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, m.in.: certyfikat z laboratorium notyfikowanego, Deklarację Zgodności UE itp. lub stosowne oświadczenie
    z załączeniem innych dokumentów potwierdzających, że produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Uni Europejskiej – wraz z zaznaczeniem właściwych danych oraz odniesieniem, którego produktu dotyczą.

 

 

 

VII. Sposób obliczenia ceny oferty

  1. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie oferowane ceny poszczególnych elementów zamówienia oraz łączną cenę brutto za wykonane części zamówienia, na którą składa ofertę.
  2. Oferowana cena brutto powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatek od towarów i usług oraz koszty transportu.
  3. W przypadku rozbieżności między ceną podaną cyfrową, a ceną podaną słownie, Zamawiający jako prawidłową przyjmie cenę podaną słownie.
  4. Wymienione wartości w ofercie (brutto) należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.

 

VIII. Badanie ofert:

  1. Zamawiający poprawi w ofercie:

1)   oczywiste omyłki pisarskie;

2)   oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

3)   inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

  1. Zamawiający odrzuci ofertę:

1)   w przypadku niezgodności treści oferty z Zapytaniem ofertowym;

2)   w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych;

3)   w przypadku zaistnienia przesłanek wykluczenia wskazanych w dziale IV;

4)   w przypadku nie określenia w ofercie producenta i modelu oferowanego sprzętu.

 

IX. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty:

  1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w Formularzu ofertowym, w języku polskim na druku stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
  2. Wykonawca winien umieścić ofertę w nieprzezroczystej i zabezpieczonej kopercie.
  3. Koperta winna być zaadresowana następująco:

„BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

ul. Wiejska 12, 23-300 Janów Lubelski

 

oraz powinna być oznakowana następującym tekstem:

 

Nie otwierać przed dniem 7 września 2020 r., godz. 10.15.

Dostawa niezbędnego sprzętu dla „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
w Janowie Lubelskim w ramach projektu pn. „
Wsparcie działań związanych
z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” nr POWR.02.08.00-00-0108/20

 

  1. Wykonawca powinien wpisać na kopercie swój adres i nazwę.
  2. Miejsce oraz termin składania ofert:

Miejsce:

„BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

ul. Wiejska 12, 23-300 Janów Lubelski, sekretariat

 

Termin: do dnia 7 września 2020 r., do godz. 10.00

  1. Decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
  2. Oferty, które wpłynął po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

X. Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Józef Mazur tel. 15 87 20 824

Mariola Surtel tel. 15 87 20 824

 

XI. Uwagi końcowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
  2. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach tego wymagających, będzie miał prawo jednokrotnie żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo jednokrotnie wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.
  3. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze.
  4. Jeśli Wykonawca uchyli się od realizacji zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
  5. W sytuacji gdy wpłyną co najmniej dwie oferty o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie wykonawców którzy te ofert złożyli do złożenia oferty dodatkowej
    w wyznaczonym przez siebie terminie.

 

XII. Informacja dotycząca danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest:

„BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

ul. Wiejska 12

Nr telefonu 15 87 20 824

Nr faksu 15 87 20 824 w. 103

Inspektor ochrony danych osobowych w „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, adres e-mail: dpsjanow@wp.pl.

  1. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, będącego przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
  3. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym oraz aktami wykonawczymi do niej.
  4. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych
    (w szczególności osób fizycznych skierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, np. dane osobowe zamieszczone
    w pełnomocnictwie, członka organu zarządzającego oraz podmiotu będącego osobą fizyczną), jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  5. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  6. Osoby fizyczne posiadają:

7.1.      Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących.

7.2.      Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

7.3.      Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

7.4.      Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

  1. Nie przysługuje:

8.1.      W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

8.2.      Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

XIII. Wykaz załączników:

  1. Załącznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego
  2. Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  3. Załącznik nr 3 – Wzór umowy

 

Janów Lubelski, dnia 28 sierpnia 2020 r.

Dyrektor

„BARKA” Dom Pomocy Społecznej
im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim

Mariola Surtel

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mazur Józef
Dodano do BIP dnia: 2020-08-28 14:48:17