Biuletyn Informacji Publicznej

Barka Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zaproszenie do składania ofert na dostawę artykułów mleczarskich dla "BARKA" Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim
Data utworzenia
2020-01-10
Obowiązujący
2020-01-10 - 2020-01-22
Opis

 

DPS. Gos. 272.1.2.2020

 

 

 

 

 

Zaproszenie do składania ofert

 

NA

DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH

dla

Powiat Janowski, ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, NIP: 8621525217 -„BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim, ul. Wiejska Nr 12, 23-300 Janów Lubelski, zwanym w dalszej części „ZAMAWIAJĄCYM’’

 

w tym:

  1. Pakiet I - Mleko, śmietana i twarogi
  1. Pakiet II - Masło extra i pozostałe artykuły mleczarskie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Formularz asortymentowo – ilościowy
  3. Projekt umowy
  4. Klauzula informacyjna - RODO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Janów Lubelski, dn. 10.01.2020 r.

 Zapytanie ofertowe:

na „Dostawę artykułów mleczarskich dla Powiat Janowski, ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, NIP: 8621525217 - „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim, ul. Wiejska Nr 12, 23-300 Janów Lubelski’’, w tym:

1) Pakiet I-Mleko, śmietana i twarogi

2) Pakiet II- Masło extra i pozostałe artykuły mleczarskie

 

I. Zamawiający:

Powiat Janowski, ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, NIP: 8621525217 - „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim, ul. Wiejska Nr 12, 23-300 Janów Lubelski,

e-mail: dpsjanow@wp.pl

godziny urzędowania: 7.00 – 15.00

telefon, fax: (15) 8720-824, wew. 103.

 

II. Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie do 30 tys. euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 roku, poz. 1843 z późn. zm.).

  

III. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich dla „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim ul. Wiejska 12, 23- 300 Janów Lubelski, w asortymencie i ilości podanej w formularzu asortymentowo-ilościowym, w tym:

1) Pakiet I-Mleko, śmietana i twarogi

2) Pakiet II- Masło extra i pozostałe artykuły mleczarskie

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 15511000-3,15542100-0,15512000-0

15530000-2,15551300-8

IV. Opis części zamówienia.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety  (pakiet1 i/lub pakiet 2), z tym że zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach jednego pakietu.

 

1. Pakiet I- Mleko, śmietana i twarogi

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 15511000-3,15542100-0,15512000-0

2. Pakiet II - Masło extra i pozostałe artykuły mleczarskie

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 15530000-2,15551300-8

 

V. Termin wykonania zamówienia.

Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie przez okres jednego roku od dnia zawarcia umowy, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

Dostawa mleka codziennie w dni robocze od poniedziałku do soboty, w godz. 6.00 do 6,30 natomiast pozostałe artykuły w miarę potrzeb w godz. 6.00 do13.00 na koszt dostawcy.

 

VI. Warunki udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

VII. Zamawiający odrzuci ofertę, która:

  1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
  2. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
  3. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  4. zawiera błędy w obliczeniu ceny.

 VIII. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności składa obligatoryjnie następujące dokumenty:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  2. Wypełniony formularz oferty,
  3. Wypełniony formularz asortymentowo – ilościowy,
  4. Parafowany wzór umowy,
  5. Klauzula informacyjna – RODO.

 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.

 

Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne.

 

IX. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.

Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie zapytania ofertowego. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i  skierowane na adres:

„BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

ul. Wiejska 12, 23 – 300 Janów Lubelski

faksem: nr faksu (15) 8720-824 wew. 103 lub

drogą elektroniczną na adres e-mail: dpsjanow@wp.pl

 

Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie opisanego powyżej terminu lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał zapytanie ofertowe bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli zapytanie ofertowe jest udostępniane na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie.

 

Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści zapytania ofertowego warunków zamówienia.

 

Zamawiający może udzielić ustnych i telefonicznych informacji dotyczących zaproszenia do składania ofert.

 

X. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:

  1. Mariola Surtel – nr tel. (15) 8720 – 194
  1. Józef Mazur – nr tel. (15) 8720 – 824

 XI. Opis przygotowania oferty:

  1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
  2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
  3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
  4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z dokumentem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
  5. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
  6. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej instrukcji.
  7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
  8. Wszystkie strony oferty muszą być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
  9. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego: „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II, ul. Wiejska 12, 23-300 Janów Lubelski, Pokój Nr 1.
  10. Koperta/opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres siedziby zamawiającego: „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II, ul. Wiejska 12, 23-300 Janów Lubelski i oznakowane w następujący sposób: „Dostawa artykułów mleczarskich dla „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim”. Nie otwierać przed dniem 22.01.2020 r. godz.1015.

 XII. Miejsce oraz termin składania ofert:

a) Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Wiejska 12, 23-300 Janów Lubelski, pok. Nr 1, do dnia 22.01.2020 r. do godz. 1000. Oferty złożone po terminie będą niezwłocznie zwrócone wykonawcom bez otwierania.

b) Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego: „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Wiejska 12, 23-300 Janów Lubelski, pok. Nr 1, dnia 22.01.2020 r. o godz. 1015

 XIII. Opis sposobu obliczania ceny.

Cena oferty uwzględniać musi wszystkie zobowiązania Zamawiającego, być podana w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT, z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku.

Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

Cena może być tylko jedna.

Cena nie może ulec zmianie przez okres związania ofertą.

 

XIV. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia.

Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach innych niż złoty polski (PLN).

 

XV. Kryteria oceny ofert.

Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie jednego kryterium - ceny.

 

Za parametry najkorzystniejsze (najniższą cenę) oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanego kryterium i ustalonej punktacji w zakresie 0-100 (100%=100pkt).

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium przedstawione w tabeli:

 

Nazwa kryterium

 

Waga

 

Cena

 

100 %

 

 

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

 

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

 

 Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:

 

niższa cena ofertowa brutto

O  =   ----------------------------------------------------  x 100 % x 100

cena oferty badanej brutto

 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku bez możliwości zaokrąglenia cyfry znajdującej się na drugim miejscu po przecinku.

Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalną liczbę przyznanych punktów) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

Jeżeli w wprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia oferty dodatkowej w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia.

Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

XVI. Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione przez wykonawcę w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.

3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchylać się będzie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ważnych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

XVII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo projekt umowy.

Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik do zapytania ofertowego.

 

 XVIII. Informacja o stosowaniu ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.  

Na  mocy art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu           w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018 roku, poz. 2191) Zamawiający wyłącza stosowanie            w przedmiotowym postępowaniu ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

 

XVIII. Ogłoszenie wyników zapytania ofertowego.

Wyniki postępowania zostaną ogłoszone na stronie internetowej Zamawiającego (Biuletyn Informacji Publicznej) oraz w siedzibie Zamawiającego. Niezależnie od ogłoszenia wyników wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni w formie pisemnej.

 

XIX. Unieważnienie postępowania.

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, kwota zaproponowana przez Wykonawcę za realizację zamówienia jest wyższa niż kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Janów Lubelski, dnia 10.01.2020 roku.                                                        Dyrektor

                                                                                                               mgr Mariola Surtel

  

 

Załączniki
doc pobrano: 17 razy
doc pobrano: 5 razy
doc pobrano: 15 razy
doc pobrano: 7 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Startek Marta
Dodano do BIP dnia: 2020-01-10 12:08:45