Biuletyn Informacji Publicznej

Barka Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO

Symbol oferty
DPS.O.2111.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Barka Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II ul. Wiejska 12 23-300 Janów Lubelski
Data ogłoszenia
2023-01-05
Termin składania dokumentów
2023-01-16
Wymagane wykształcenie

wykształcenie i staż pracy zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960)

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształceniei staż pracy zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960),
  5. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z późn. zm.),
  2. znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530),
  3. znajomość Statutu i Regulaminu organizacyjnego „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim,
  4. doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
  5. staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
  6. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  7. dyspozycyjność,
  8. samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,
  9. sumienność, odpowiedzialność, terminowość,
  10. umiejętność pracy w zespole,
  11. prawo jazdy minimum kat. B.
Zakres obowiązków

1. nadzór nad prowadzeniem w oparciu o własne zasoby drobnych prac remontowych i napraw oraz konserwacji budynków, maszyn i urządzeń,

2. przygotowywanie dokumentacji przetargowych i dokonywanie zakupów w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych,

3. nadzór nad przestrzeganiem terminów przeglądów technicznych,

4. utrzymywanie zapasów magazynowych (żywność, sprzęt, środki czystości, itp.) w stanie zapewniającym ciągłość działalności Domu,

5. nadzór nad prowadzeniem wszelkich prac związanych z utrzymaniem terenów zielonych Domu,

6. kontrolowanie i analizowanie stanu zabezpieczenia majątku przed pożarem i innymi klęskami żywiołowymi,

7. przewóz samochodami służbowymi osób niepełnosprawnych zgodnie ze zleceniem wyjazdu,

8. sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności dla różnych instytucji,

9. współpraca z innymi działami DPS,

10. wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora.

Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (nazwa zakładu, okres zatrudnienia, stanowisko, wykaz wykonywanych podstawowych zadań),
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku kierownik działu gospodarczego,
  6. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  7. zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przez datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
  8. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
  9. inne dokumenty, tj.: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z podaniem informacji o pracy w samorządzie, ze wskazaniem okresu zatrudnienia, odbyciu służby przygotowawczej, zdaniu pomyślnie egzaminu końcowego.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s.1)”.

Warunki pracy
  1. obowiązująca dobowa norma czasu pracy wynosi: 8 godzin,
  2. obowiązująca tygodniowa norma czasu pracy wynosi: 40 godzin,
  3. częstotliwość wypłaty wynagrodzenia: 1 raz w miesiącu,
  4. urlop wypoczynkowy przysługuje w wymiarze (w skali roku): 20 dni – przy zatrudnieniu krótszym niż 10 lat, lub 26 dni – jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 10 lat.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, spełniającej wymagania i będącej w grupie 5 najlepszych kandydatów.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim lub przesłać w terminie do dnia 16.01.2023 r. do  godz. 1000.

 na adres:        

BARKA” Dom Pomocy Społecznej Jana Pawła II, ul. Wiejska 12, 23 – 300 Janów Lubelski

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze w „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła IIul. Wiejska 12, 23 – 300 Janów Lubelski.

Aplikacje, które wpłyną do „BARKA” DPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Otwarcie ofert, przez Komisję powołaną Zarządzeniem Dyrektora „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim bez udziału kandydatów, nastąpi w „BARKA” DPS w Janowie Lubelskim w dniu 16.01.2023 r. o godz. 1015.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 15 8720 – 824, informacji udziela Pani Marta Startek – Główny Administrator ds. Kadrowych w godz. 800 - 1400.

Informacja o ilości osób startujących do naboru, w tym ilości aplikacji spełniających wymogi formalne i merytoryczne oraz dopuszczonych do II etapu, wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń „BARKA” DPS.

Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni pisemnie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://dpsjanowlubelski.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń „BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim przy ul. Wiejskiej 12, 23 – 300 Janów Lubelski przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru.

Umowa z wyłonionym kandydatem może zostać zawarta na czas określony lub na czas nieokreślony.

„BARKA” Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim informuje o możliwości unieważnienia naboru na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze bez podania przyczyny.


Wybrany kandydat
Ewelina Kędra

Uzasadnienie wyboru
Z analizy dokumentów, przeprowadzonego testu i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wynika, że kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje do pełnienia zadań Kierownika Działu Gospodarczego.
Ewelina Kędra

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marta Startek
Dodano do BIP dnia 05-01-2023 15:01:45